Geef je nu op

De volgende demo dag is al snel: 21 november

Dagen
Uren
Minuten
Seconden
Dagen
Uren
Minuten

Speel een keer mee. In 2 uur weet je of en hoe deze game past in het cyber-awareness programma van je organisatie.

Speel een keer mee.
In 2 uur weet je of en hoe deze game past in het cyber-awareness programma van je organisatie.

Samenvatting van de game

Download meer informatie over "The Hacking experience"

Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren
ervoor zorgt dat mensen informatie beter
onthouden. De deelnemers ervaren een
onvergetelijke training en nemen spelenderwijs
alle belangrijke leerdoelen in zich op. Lees meer over de voordelen van onze Serious Game in onze flyer.

Samenvatting van de game

Download meer informatie over "The Hacking experience"

Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren ervoor zorgt dat mensen informatie beter onthouden. De deelnemers ervaren een onvergetelijke training en nemen spelenderwijs alle belangrijke leerdoelen in zich op. Lees meer over de voordelen van onze Serious Game in onze flyer.

Ervaar om te handelen als een hacker

Meer informatie over de Cyber Awareness game

01
Opzet van de game

Bij welke van de vijf organisaties is het meest te halen? Waar kun je eigenlijk geld aan verdienen? Hoe kom je binnen? Hoeveel geld eis je? Kom je je belofte na om na ontvangst data terug te geven? Tijdens vier rondes gaan deelnemers in maximaal 6 groepen van 5 personen actief aan de slag. In de ruimte is informatie verstopt en op het darkweb kun je zoeken. Aan het einde is er een winnaar met het meest “verdiende” geld. En nog belangrijker, inzicht in hoe hackers handelen en hoe je je daar tegen kunt wapenen.

02
Serious game voor fun

Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren ervoor zorgt dat mensen informatie beter onthouden. De deelnemers ervaren een onvergetelijke training en nemen spelenderwijs alle belangrijke leerdoelen in zich op.
Het trainen van soft-skills en het overdragen van kennis is verweven in al onze game modellen. Wij gebruiken bewezen technieken die mensen motiveren, enthousiasmeren en doen stilstaan bij verbeteringen in hun gedrag.

03
Teambuilding en Gedrag

Deze game is geschikt voor iedereen. Ter plekke wordt de teams samengesteld. Een ideale manier om over afdelingen heen een paar uur ontspannen maar met tijdsdruk samen te werken en op een speelse manier te leren. Iedereen weet dat een wachtwoord lang moet zijn maar toch nemen veel medewerkers dit niet heel serieus. Tijdens de game maar ook zeker in de evaluatie worden de leerdoelen met elkaar doorgenomen. Na dit spel gaat er een knop om, en de veranderingen zijn meetbaar!

04
Maatwerk mogelijkheden

Mogelijkheid tot koppelen aan de eigen Cyber-visie, presenteer deze bijvoorbeeld bij de afsluiting als friendly reminder of als kickoff voor een awarenessprogramma.
Daarnaast is er de mogelijkheid tot opzet van meerdere dagdelen voor verder inslijpen van gedragsverandering. En het is ook mogelijk om eigen trainers op te leiden en een licentie te gebruiken.

Scroll naar boven