Geef je nu op
De volgende demo dag is al snel: 21 november
Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren
ervoor zorgt dat mensen informatie beter
onthouden. De deelnemers ervaren een
onvergetelijke training en nemen spelenderwijs
alle belangrijke leerdoelen in zich op. Lees meer over de voordelen van onze Serious Game in onze flyer.
Samenvatting van de game
Download meer informatie over "The Hacking experience"
Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren ervoor zorgt dat mensen informatie beter onthouden. De deelnemers ervaren een onvergetelijke training en nemen spelenderwijs alle belangrijke leerdoelen in zich op. Lees meer over de voordelen van onze Serious Game in onze flyer.
Ervaar om te handelen als een hacker
Meer informatie over de Cyber Awareness game
01
Opzet van de game
Bij welke van de vijf organisaties is het meest te halen? Waar kun je eigenlijk geld aan verdienen? Hoe kom je binnen? Hoeveel geld eis je? Kom je je belofte na om na ontvangst data terug te geven? Tijdens vier rondes gaan deelnemers in maximaal 6 groepen van 5 personen actief aan de slag. In de ruimte is informatie verstopt en op het darkweb kun je zoeken. Aan het einde is er een winnaar met het meest “verdiende” geld. En nog belangrijker, inzicht in hoe hackers handelen en hoe je je daar tegen kunt wapenen.
02
Serious game voor fun
Uit onderzoek blijkt dat experimenteel leren
ervoor zorgt dat mensen informatie beter
onthouden. De deelnemers ervaren een
onvergetelijke training en nemen spelenderwijs
alle belangrijke leerdoelen in zich op.
Het trainen van soft-skills en het overdragen van kennis
is verweven in al onze game modellen. Wij gebruiken
bewezen technieken die mensen motiveren,
enthousiasmeren en doen stilstaan bij verbeteringen in
hun gedrag.
03
Teambuilding en Gedrag
Deze game is geschikt voor iedereen. Ter plekke wordt de teams samengesteld. Een ideale manier om over afdelingen heen een paar uur ontspannen maar met tijdsdruk samen te werken en op een speelse manier te leren. Iedereen weet dat een wachtwoord lang moet zijn maar toch nemen veel medewerkers dit niet heel serieus. Tijdens de game maar ook zeker in de evaluatie worden de leerdoelen met elkaar doorgenomen. Na dit spel gaat er een knop om, en de veranderingen zijn meetbaar!
04
Maatwerk mogelijkheden
Mogelijkheid tot koppelen aan de eigen Cyber-visie, presenteer deze bijvoorbeeld bij de afsluiting als friendly reminder of als kickoff voor een awarenessprogramma.
Daarnaast is er de mogelijkheid tot opzet van meerdere dagdelen voor verder inslijpen van gedragsverandering. En het is ook mogelijk om eigen trainers op te leiden en een licentie te gebruiken.